Erasmus+ | Období | Název | KA | Partneři |
01-09-2017
31-08-2019 |
Teaching for tomorrow: Flipped learning
2017-1-TR01-KA219-046720_2
|
KA2 | SULTANAHMET SUPHI PASA MESLEKI ve TEKNIK ANADOLU LISESI, Istanbul, Turkey
Istituto Tecnico Industriale Statale Alessandro Volta, Perugia, Italy Agrupamento de Escolas de Vialonga, Portugal Privatna gimnazija i ekonomsko-informatička škola Futura s pravom javnosti, Zagreb, Croatia Ogres Valsts ģimnāzija, Ogre, Latvia Péter András Gimnázium és Kollégium, Szeghalom, Hungary |
|
Popis projektu | Projekt se zaměřuje na rozvoj digitálních dovedností, na zavádění nových digitálních forem výuky do škol, na zvýšení motivace učitelů k používání internetových aplikací pro výuku, na osvojení, zavedení a praktické používání digitální metody výuky Flipped learning. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. |
LLLP
Leonardo da Vinci |
Období | Název | Partneři | |
01-08-2013
31-12-2014 |
Zkusme pracovat v zahraničí
CZ/13/LLP-LdV/IVT/134177 |
Sistema Turismo, Rimini, Italy
Archipelagos-institut mořského a ekologického výzkumu Egejského moře, Řecko-Samos |
||
Popis projektu | Projekt byl zaměřen na zlepšení odborných znalostí a dovedností studentů Aplikované chemie na zahraničních odborných stážích ve 3 3-týdenních bězích:
1) Rimini – celkem 13 studentů v roce 2013 a 2014 2) Samos – celkem 7 studentů v roce 2014 |
|||
Cílová skupina | Studenti Aplikované chemie | |||
Erasmus+ | Období | Název | KA | Partneři |
01-07-2014
30-06-2016 |
Evropské zkušenosti bez hranic
2014-1-CZ01-KA102-000948 |
KA1 | Sistema Turismo, Rimini, Italy
Archipelagos-institut mořského a ekologického výzkumu Egejského moře, Řecko-Samos |
|
Popis projektu | Projekt byl zaměřen na zlepšení odborných znalostí a dovedností studentů Aplikované chemie a oboru Kuchař-číšník na zahraničních odborných stážích ve 4 3-týdenních bězích:
1) Rimini – celkem 12 studentů v roce 2014 a 2015 2) Samos – celkem 23 studentů v roce 2015 a 2016 |
|||
Cílová skupina | Studenti Aplikované chemie
Studenti oboru Kuchař-číšník |
|||
Erasmu+ | Období | Název | KA | Partneři |
01-09-2014
31-08-2017 |
Interactive Catering and Tourism: a European Approach
2014-1-CZ01-KA201-002130 |
KA2 | School of Business Szeged, Hungary
XXI INVESLAN, Spain British School Pisa, Italy Colegiul tehnic „Ioan C. Stefanescu“, Romania |
|
Popis projektu | Cílem projektu bylo zlepšit vzdělávací a výukové metody v oblasti cateringu a turismu. Na základě výměny zkušeností se školami a vzdělávacími institucemi byla vytvořena Metodologie výuky oboru Kuchař-číšník a Elektronická kniha mezinárodních receptů jako otevřený a všem přístupný vzdělávací zdroj. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí | |||
Erasmus+ | Období | Název | KA | Partneři |
01-09-2017 31-08-2019 | Teacher 2020 – on the road to entrepreneurial fluency in teacher education | KA2 | University of Girona, Catalonia, Spain
La Draga School, Catalonia, Spain University of Glasgow, Scotland, Great Britain Universitatea din Pitesti, Romania Asociatia Centrul European pentru Integrare Socioprofesionala ACTA, Romania Associazione Centro Studi Città di Foligno, Italy Istituto Tecnico Economico Scarpellini, Italy Global School Support, Denmark |
|
Popis projektu | Tématem projektu byla podpora podnikavosti a podnikavého myšlení u studentů i učitelů. Hlavními aktivitami projektu byla tvorba intelektuálních výstupů s důrazem na plánování a hodnocení aktivit studentů i učitelů, tvorba metodik, webu s příklady dobré praxe, znalostní aliance a doporučení pro Evropskou komisi. | |||
Cílová skupina | Učitelé a pracovníci partnerských institucí | |||
Erasmus+ | Období | Název | KA | Partneři |
1-07-2014
30-06-2015 |
SOFI | KA1 | FU International Academy Tenerife, Španělsko
University of Wolverhampton, Great Britain IDEC S.A., Greece CESIE – Centro Studi ed Iniziative Europeo, Italy |
|
Popis projektu | Projekt byl zaměřený na zvýšení úrovně klíčových kompetencí, zlepšení kvality a inovací v oblasti vzdělávání. Účastníci získali přístup k metodám, postupům používaných v jiných zemích, navázali kontakty a spolupráci s dalšími vzdělávacími subjekty v Evropské unii. Součástí projektu byly čtyři kurzy týkající se PR, komunikace, online marketingu, projektového managementu, komunikace a osobnostního rozvoje ve čtyřech evropských zemích (Španělsko, Velká Británie, Řecko, Itálie). | |||
Cílová skupina | Vedoucí pracovníci SPŠ Otrokovice | |||
Erasmus+ | Období | Název | KA | Partneři |
Youth exchange | 17 – 26. 10.
2016 |
SEE! UNDERSTAND! CHANGE! | KA2 | Poland, Turkey, France, Italy |
Popis projektu | Hlavním cílem projektu bylo porozumět jiným lidem, jejich názorům, chování v oblasti uprchlické krize. Řízenou diskusí, výměnou názorů a sdílením informací se studenti pokusili porozumět situaci, nastavit základní pravidla kritického myšlení a přimět mladé lidi zamýšlet se nad současnými problémy světa. | |||
Cílová skupina | Učitelé a hlavně studenti partnerských organizací | |||
Erasmus+ | Období | Název | KA | Partneři |
01-09-2016
31-08-2018 |
Hands on media literacy
2016-1-PL01-KA102-026422
|
KA2 | Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku, Poland
Aydın Fotoğraf Sanatı Derneği, Turkey LICEUL TEHNOLOGIC ECONOMIC NICOLAE IORGA PASCANI, Romania 127SOU Ivan Denkoglu, Sofia, Bulgaria Adazu vidusskola, Adazi, Latvia |
|
Popis projektu | Projekt se zabýval všemi aspekty vlivu médií na současný život mladé generace – negativní i pozitivní – a hlavním cílem projektu bylo představit studentům média jako zajímavý a účinný nástroj vzdělávání, seznámit je s možnostmi médií, naučit je používat média pro své sebevzdělávání a upozornit je i na škodlivé vlivy médií. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. | |||
Erasmus+ | Období | Název | KA | Partneři |
01-09-2016
31-08-2018 |
Let the science discover us
2016-1-TR01-KA219-034235_2
|
KA2 | Necmi Asfuroğlu Anadolu Lisesi, Hatay, Turkey
INSTITUT MARINA, La Llagosta, Spain ISIS VALDARNO, San Giovanni Valdarno, Italy Péter András Gimnázium és Kollégium, Szeghalom, Hungary |
|
Popis projektu | Hlavním cílem projektu bylo zatraktivnit „vědecké“ (BIO, FYZ, MAT, CHE) předměty pro studenty středních škol, prokázat propojení vědy s každodenním životem, zlepšit výuku těchto předmětů používáním zajímavých, spíše praktických metod – Learning by doing, BYOD, Flipped learning atd. Velmi zajímavou částí projektu byly „Science fairs“ , které se konaly na několika partnerských školách společně se studenty všech partnerských škol a které byly ukázkou spontánního nadšení pro vědu, vědecké experimenty, jazykové porozumění i souznění multikulturních společností. | |||
Cílová skupina | Učitelé a studenti partnerských institucí. |